Slutet på veckan

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag med bara måleri. Det har varit roligt och så men jag fick glasfiber över hela armarna och händerna så det har kliat och jävlats för mig. Vi gick till skolsystern så smörjde hon på kortisonsalva så fick vi en allergi tablett och jag fick "strump-lindor" att ha på armarna.

Idag har vi rivit och spacklat, det har gått bra och dåligt men man kan inte förvänta sig bra hela tiden. Betty, Moa och min älskling kom förbi en sväng till skolan eftersom jag skulle ge armbandet från Style by us och få pengarna som jag ska ge till Pernilla. Sen fick jag hälsa på lilla Sessan eftersom Christoffer var hundvakt.

Idag ska jag nog förbi Pernilla en sväng då jag käkat. Jag, pappa och Gabbi kanske ska ut och äta så det ska bli gott. Isåfall stiger jag av i stan och umgås med henne. Hon åker till Sorsele i helgen så jag får inte träffa henne någonting då så vi får passa på den tid som finns!

Jag vet inte om jag har så mycket mer att säga, jag är lite tom i skallen just nu men det kommer säkert ett inlägg senare idag då jag kommer hem. Nu ska jag kolla runt lite, bye!


Sessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback