Skola

Nu är det snart dags för skola. Jag glömde mina mediciner hos Christoffer så jag hostar som bara den och det verkar inte sluta. Kommer bli jobbigt på skolan skulle jag tro. Tur att jag har halstabletter iallafall så det får duga. Efter skolan blir det att umgås med min vän Pernilla så ska jag passa på att gå förbi Christoffer och hämta medicinerna medans jag ändå är i området.

Nu på morgonen har vi Dekorativ målning och vi håller på att göra schabloner så vi kommer att fortsätta med det. Jag ska ta och gå ner och äta lite frukost nu så jag inte är allt för hungrig under dagen - man vet aldrig vad det är for mat på skolan.


Jag och Emelie (Linus i bakgrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback