Sjuk?

Åkte till skolan och gick till skolsystern för att se om hon kunde kolla om jag hade halsfluss. Så fick jag en tid på vårdcentralen i Hortlax så det var bara att pallra sig till bussen och åka till Hortlax. Så tog dom lite prover och tog lite tester men det visade sig att jag bara har en envis förkylning som inte verkar ge sig. Så jag skulle gå hem och vila och sen se hur jag mådde på eftermiddagen. Mormor kom och skjutsade mig hem eftersom det inte skulle gå någon buss till stan förens fem över tolv.

Nu sitter jag hemma och ska nog lägga mig och se en film och bara vila, har ont i skallen så ska knapra i mig en ipren och se om det går över. Nu ska jag iallafall kila. Ha en bra dag!



Kommentarer
Minnie säger:

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie



Obs: inlägget heter "rösta på mig" :)

2009-09-18 | 14:15:05
Bloggadress: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback