Sista fotokursdagen.

Idag har jag min sista fotokursdag. Så från klockan halv sju till klockan nio är jag uppbokad och när jag kommer hem så blir det att sitta och göra fotoboken klar så jag kan beställa den. Jag tror att jag ska gå och platta håret innan jag far till fotokursen. Känner mig inte sugen för någonting just nu, en film hade suttit perfekt. Bara ligga under ett varmt täcke med en film och det hade varit ett stort plus och hjärtat legat bredvid mig! Nåja, fick mig en massa pussar och kramar idag så jag får väl vara nöjd för idag iallafall.

Troligen så blir det att städa imorgon istället eftersom Pernilla ska fara till Sorsele på fredag. Så det blir mest troligt storstädning på pappas jobb imorgon, så då är jag bokad hela eftermiddagen-kvällen.

Nu ska jag ta och göra mig klar för att fara, sen blir det att dra sig mot stan. Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback