Nytättad pärla.

Idag har jag umgåts med Märta. Hon kom och hämtade upp mig hos pappa då jag hade käkat så for vi till min föredetta So-lärare - d.v.s Märtas pappa. Där började vi tvätta bilen, sen stack vi iväg till Statiol och köpte mer biltvätt och for tillbaka. Vi putsade upp den riktigt mycket så den blev jätte fin. Blank & ren. Sen for vi hem till Märta och såg på film The abended, en skräckfilm. Den var faktiskt riktigt bra fast förutsäglig. Sen skulle vi se en ny svensk komminalserie fast den var svensk och dubbad så den var inte alls så intressant. Vi for istället och köpte en dricka till Christoffer och satt och snackade där ett tag. Sen körde vi en sväng och sen släppte hon av mig här hemma hos pappa. Så nu sitter jag hära, ska nog snart lägga mig i sängen och läsa en del av boken.

Tack för idag sweetheart.


Kommentarer
BFF säger:

Jag älskar dej gumman !! De är så lustigt att alltid när vi är tsms så är de skojj på nå sätt.. även om vi int gör nå.. :D

2009-09-15 | 15:00:08
Bloggadress: http://mlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback