När jag hör din röst.

Nu har pernilla farit hem och jag har laddat in alla bilder från Kebnekaise, jag lovar dom kommer laddas upp! Ett antal av dom iallafall men jag ska främst lägga upp dom på facebook så ni får kolla in dom där.

Ikväll har jag varit med Pernilla, vi har spelat kort och skrattat åt det ena och det tredje. Riktigt kul har vi haft, som alltid annars. Jag känner att jag måste ta och umgås med min andra bästa vän snart också. Känns alldeles för längesen faktiskt. Den personen är ju så klart Märta. Men jag tror att det är dags att gå ner och ta bort sminket sen lägga sig i sängen och börja läsa boken - När jag hör din röst. Jag är helt ivrig med att börja läsa den, jag vet inte varför men jag tror det är för att jag tror den är bra och att jag aldrig annars brukar läsa någon bok.

Men nu har jag bestämt att jag ska läsa den och läsa ut den. Tyvärr så orkar jag inte skriva ett inlägg om Kebnekaise idag, det kommer ta alldeles för länge för att jag ska orka det. Men det får bli imorgon då jag kommer hem från skolan. Nu ska jag kila, sov så gott!


Kommentarer
Yah BFF Märtis säger:

I MISS UUUUUUU !!!!!

2009-09-03 | 00:10:13
Bloggadress: http://mlundmark.blogg.se/
Erika säger:

"När jag hör din röst" är iaf garanterat det bästa jag har läst!

2009-09-03 | 10:53:45
Bloggadress: http://annaerikategnevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback