Love keeps me alive ♥

Som rubriken säger, kärlek håller mig vid liv. Kärlek av partner,
familj, vänner och släkt. Det är skönt då man vet vars alla står
och då man vet att alla bryr sig och stöttar. Alla som ställer upp
för mig kan räkna med mig föralltid. För mig spelar inte det någon
roll om jag har tio vänner eller tre, huvudsaken är att jag kan lita
på dom och det kan jag verkligen också. Jag är glad att jag har er
då det strular och ni gör alltid bättre och lättare, jag står er evigt skyldig.

 
Pernilla du är min ögonsten.

Märta du är min klippa.

Mamma ställer alltid upp.

Pappa bryr sig alltid om mig.

Mitt hjärta av guld, Christoffer ♥

 


 
Idag efter skolan for jag till Christoffer och pratade, vi satt och pratade i ungefär fyra timmar. Jag älskar verkligen då killar öppnar sig och jag är glad att du gjorde det idag. Det är skönt att kunna prata ut så allting blir bra tillslut. Jag hoppas att det leder någon vart och att allt löser sig. Snart 3 års kärlek i hjärtat och det känns underbart.

Nu sitter jag hemma och har tänkt lägga mig här i soffan och se en film. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok som jag inte läst på några dagar nu. Blir nog ingen mer uppdatering, godnatt isåfall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback