Kväll med Märta.

När pappa började med maten gick jag och började städa pappas bil invändigt. Efter ett tag kom Märta förbi och jag blev vättskrämd då jag hade hörlurarna i öronen. Sen var det dags för mat, riktigt gott var det. Sen efter maten satte jag och Märta oss och spelade kort medans pappa var på föräldramöte. Sen bar det av mot Märta för att hämta musik så brände vi ut två skivor då vi kom till mig som tydligen inte funkade i hennes gamla cd-spelare i bilden. Som tur ska hon byta snart. Vi tog oss iallafall en runda runt Öjebyn och berättade lite spökhistorier och skämtade. Kul hade vi iallafall och det är ju det som är huvudsaken. Så nyss skjutsade hon hem mig så nu ska jag ta och gå och sova. Hoppas ni haft en bra dag, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback