Helgens uppdatering.

Nu hade jag tänkt uppdatera lite om helgen. Fredag kom hjärtat och hämtade upp mig på skolan så for vi till pappa och pratade ett tag där med han och Gabbi. Sen så for vi hem till Christoffer och under kvällen blev det bara film och mys.

Lördag vaknade vi ganska sent och då kom Betty och Moa förbi och sa hej. Vi satt och snackade och jag gav Betty armbanden och fick pengar som jag senare gav till Pernilla. Efter att jag hade träffat Pernilla så åkte jag och Christoffer till Öjebyn - till Betty och Moa. Så satt vi och pratade, åt godis och så gjorde Betty upp lite tvätt, senare bar det iväg till Christoffers fotbolls match. Svärmor bjöd mig på inträdet - tack och så satt vi och kollade fotboll med Linda, Jens och Sessan.

Efter matchen duschade Christoffer snabbt av sig hos hans mamma och sen gasade vi iväg mot Horsträsk. Där åt vi grillad fläskfilé/karré och gratäng/strips tills. Det var riktigt gott. Efter maten satt jag, Christoffer, pappa, Gabbi, Malin (Gabbis dotter), Emma och Kim och pratade om allt möjligt. Min farbror kom in i husvagnen och var med ett tag också. Sen tog jag, pappa och Gabbi oss några fishshots. Ni vet halstabletterna Fisherman fast shotar. Efter ett tag så for jag och Christoffer hem och gick en sväng ner till Ica innan dom stängde och köpte frukost sen gick vi förbi Hemmakväll och hyrde en film. Den hette Pineapple express och jag måste säga att jag tyckte att den var riktigt kass. Jag somnade hela tiden så tillslut stängde vi av den.

Idag vaknade vi lite då och då men steg inte upp förens tjugo i tolv och åt frukost. Sen så hoppade jag i en dusch. Skönt var det, men hann inte mer än ut ur duschen så skjutsade hjärtat hem mig eftersom han skulle på match. Han blev inlånad till Infjärden Div. 4. Så nu sitter jag hemma, ska gå ner och göra middag till mig och sen ska jag vara med Märta.

Jag kanske slänger in en uppdatering ikväll. Cjao!


Sessan

Gabbi, pappa och lillebror.

Lillasyster Emma.

Gabbi säger "Haha, vi drack upp halva"

Älsklingen ♥


Kommentarer
Linda säger:

Söt Sessan, tänk om hon alltid kunde vara så söt..haha :)

2009-09-14 | 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback