HALEBOP ABONNEMANG

Idag efter skolan for jag till Pernilla och käkade där. Sen knallade vi in till stan med hennes mamma för hon skulle kolla på några smycken. Sen så blev det att Pernilla skaffade nya halebop abonnemang. Så jag ringde mamma & pappa och så kom även mamma in till stan halv sju. Christoffer och Jens kom med för Christoffer skulle skaffa det med men han var tvungen att vända hem och hämta legitimationen. Men jag skaffade mig det iallafall, verkar hur bra som helst! Så om några veckor har jag abonnemang och även nytt nummer så jag kommer att skriva då jag fått det så får ni höra av er till mig för nummret om jag inte redan gett er det då.

Såhär ser halebop vänner ut:

Ladda med 200 kr och få:
Gratis sms (3000 st)
Ring till halebop för 0 kr/min
Ring till andra nät för 59 kr/min

missar du att ladda varje månad kostar det:
1,99 kr/min till alla
69 kr per sms

Såhär ser Halebop abonnemang vänner ut:

Betala 59 kr/mån och få:
3000 sms
ring till alla inom halebop för 0 kr/min
till alla andra 59 kr/min

så man betalar 59 kr + det man ringt till andra nät varje månad (räkning)
startavgift kostar 199 kr en månad och du binder dig i 24 månader och man
behöver aldrig fylla på kortet!
och
just idag så fick man dom första 6 månaderna GRATIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback