Grattis min älskade mamma ♥

Idag gick jag efter skolan förbi Christoffer så kom han ner och följde mig till pappas jobb. Så gick jag in på Åhlens och köpte några fina saker till mamma som fyllde år och gick sen till pappas jobb. Så tyckte pappa att sakerna var så fina så jag fick in och köpt likadant till honom fast några stenar med. Det var iallafall ett ljusfat och ljusbehållare som mamma fick. Pappa skjutsade oss dit och så åt vi middag med mamma och Robban. Sen fikade vi bullar, glass och annat gott. Så kom Janne och Tross förbi samt mormor och morfar. Sen övningskörde jag till Hemmakväll och därifrån gick Christoffer hem och mamma fick en gratis hyrfilm. Så nu sitter jag hemma hos pappa, ska ta och se en film sen ska jag natta så jag orkar med morgondagen. Godnatt allesammans!


Min älskade mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback