En vanlig tisdag.

Idag så kom jag mig lite tidigare till skolan så satte jag och Emelie oss ner och började räkna ut ytorna i min lillebrors rum som vi ska göra om som projekt arbete. Sen så började vi matte och där gick vi igenom provet och sen kom hjärtat förbi till skolan så gav jag honom hans usbminne. Sen hade vi bara en lektion till och så slutade vi och då väntade Pernilla på mig. Så vi gick hem till henne och spelade kort tills klockan var halv fyra. Då promenerade vi till min pappa och satte oss där och pratade om resan till Stockholm och sånt. Sen hämtade mamma upp mig då hon slutade jobbet så for vi hem.

Nu har jag just lagat middagen, plättar blev det och riktigt gott var det med mat, speciellt plättar som vi inte ätit på länge. Så diskade vi undan och städade bort.

Jag sitter och väntar på att hundarna ska få mat klockan sex och sen ska jag och mamma ut och övningsköra lite förbi till Öjebyn och lämna jultidningarna om jag får tag på Betty. Sen ska vi fara till Christoffer med en portsion med fisk som han skulle fått i söndags men var tvungen att spela fotboll. Sen ska jag hem och städa upp i mitt rum och få det lite renare. Nu ska jag se vad jag kan hitta för kul att fördriva tiden med. Kanske göra fotoboken klar? Hihi, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback