Dags för lite uppdatering.

Håller just på att rita upp Christoffers tatuering, ett kors som han ska ha på underarmen. Har hållt på sen han for imorse. Det går faktiskt ganska bra hittils, jag har skuggningen kvar så vi får se hur det går med den. Sen ska jag färga håret, jag och mamma for till Coop och köpte pärlblond två förpackningar så vi ska sätta det i håret och förhoppningsvis få bort det gula.

Igår kom Märta och Ullis och hämtade upp mig så for vi en sväng förbi Dollarstore innan vi drog iväg mor Kåbdalis. Där kastade vi ut allt som stod i förgården och började måla taket, sen väggarna. Tjugo i fem blev vi klar för hemfärd och under färden hem mötte vi på en älg, Märtas första möte med älg med bil. Vi hade riktigt roligt på hemvägen faktiskt då vi var trötta och skrattade åt allting. Ullis skulle bjuda mig på en klippning för att jag hjälpte till så imorgon ska jag in till CAU+co till Ullis och boka en tid. Så jag kanske hinner klippa mig innan slutet av Oktober om det finns någon tid vill säga. Jag hoppas verkligen det.

Kvällen spenderade jag och Christoffer hemma hos mamma, vi tog det riktigt lugnt och jag somnade jätte fort.

Nu ska jag fortsätta med Christoffers bild sen ska jag färga håret. Kommer lägga upp en bild senare då jag ritat klart, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback