Beck - I stormens öga

Igår var jag, Christoffer, Jens och Linda och såg bio. Beck blev det, faktikst så tyckte jag inte att den var så bra som jag trodde den skulle vara. Jag förutspådde ganska fort vad som skulle hända i filmen, sen var den inte så speciellt spännande. Men den var ändå värdig att se. Före bion satt vi hemma hos Jens och Linda och surrade på, lekte lite med Sessan och så. Efter bion träffade jag och Christoffer på Pernilla, Felicia och Clas som var och såg bio. Så vi promenerade hem med dom. Sen blev det sängen direkt för oss men jag somnade inte direkt för att jag bara låg och hostade. Nu är jag verkligen sjuk. Inge kröjm, inge klagande - men nu är jag sjuk. Så blir att bara vara inne idag. Jag tänkte ge ett mattips ikväll, fläskfile i egengjord marinad. Kommer lägga upp resept och bilder efter maten.

Tror faktiskt jag ska passa på att läsa vidare i min bok medans jag ändå är sjuk och inte har mycket att göra. Kanske kommer någon vart i den. Såg nämnligen trailern till filmen igår på bion, jag måste hinna läsa ut boken innan jag sätter fart mot bion och ser filmen.

Jag har föresten hittat en mobil som blir att köpa så fort jag har råd, kanske vid månads skiftet. Emelie köpte en igår och jag fastnade för den då jag såg den. Billig, bra & touch. En samsung helt enkelt. Det var riktigt längesen jag hade en sån. Men dom säger att den har lägst reperationer av alla märken nu så det blir nog bra. Vi får se vad som händer.


Så ser den ut.


Kommentarer
E´g säger:

Tro mig, den är bra. Har ju den :)

2009-09-05 | 14:33:15
Bloggadress: http://emmagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback