Äntligen fredag ♥

Yes, fredag - sista dagen på veckan! Skönt säger jag bara. Jag sitter med handduk i håret och ska alldeles strax föna. Emelie kommer och hämtar upp mig klockan åtta här, annars hade jag haft det jätte stressigt. Men det var skönt att hon kommer så slipper jag gå med!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, efter skolan far jag till hjärtat men jag vet inte vad vi ska göra. Men lördag har vi iallafall blivit bjudna på middag i Horsträsk hos mig pappa och Gabbi, grillat skulle det bli. Christoffer har match klockan fyra så han ska hem sen och duscha sen drar vi dit. Resten av helgen är oplanerad, jag uppdaterar då jag kan! Bye.


My babe ♥


Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA säger:

gott med grillat. då har du något att länga efter ;)

Fin blogg du har föresten, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-09-11 | 10:06:06
Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback