09-09-09

Nu kan jag tala om för er att jag känner mig riktigt duktig. Jag har storstädat mitt rum och det är så fint att jag vill inte lämna det. Jag har också fått igång min älskade "kvinnokropps-lampa" som jag köpte för ca 1-2 år sen. Nu är den igång och jag upptäckte att det var dimmer på den. Mysigt värre. Jag dammtorkade även hela huset förutom mina syskons rum som inte är städade. Jag spenderade ungefär två timmar bara i vardagsrummet, säger inte det någonting!?

Märta ringde till mig då hon slutade så kom hon till pappa. Så satte vi oss vid tv:n en stund och sen drog vi till banken för hon skulle ta ut lite pengar och sen for vi till pappa och visade upp Märtas pärla och snackade en hel del. Efter det for vi en sväng till Dollarstore for Märta försökte hitta en nyckelring men hittade istället en ko som maskot i bilen - riktigt söt!

Sen bjöd pappa mig på mat ute eftersom han och Emma skulle äta hos farmor så jag och Märta åt på Blå ängeln. Gott som bara den var det att få mat i magen kan jag lova. Efter att vi ätit for vi förbi Pernilla och så köpte Märta även ett armband av dom och jag hämtade Bettys armband som hon ska få imorgon. Så for vi en sväng ner på ica och Märta hämtade ut sin "lurvmössa". Hon var så snygg i den! Märta hyrde även en film som vi såg på kvällen, Wallander - Hämnden. Vi satt och såg den med Ullis och Tea sen blev det kort resten av kvällen och efter det skjutsade hon hem mig till pappa. Så nu sitter jag här i mitt nystädade rum och bara njuter av att det är de.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa boken och sen blir det att sova så jag orkar upp imorgon. Det ska bli skönt ändå med skola, vi har måleri hela dagen. Sov så gott allesammans ♦







Mitt nystädade rum.


Kommentarer
betty säger:

e det din bok den du tala om??jag lånar den gärna efter dig isånna fall..L

2009-09-10 | 09:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback