0 koll på uppdateringen.

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Men jag har varit fullt upptagen med att umgås med mitt hjärta. Fick en helt underbar överraskning när jag kom till honom i måndags. Hade tänkt berätta om hur den gick till och sen ikväll kanske berätta Kebnekaise resan.
Christoffer kom och hämtade mig på skolan då jag slutade och körde hem till honom. I hissen tog han på mig en mössa så jag inte skulle se någonting och ledde mig in i lägenheten. I lägenheten började han klä av mig och sen öppnade han dörren till toaletten (rakt fram i toan är det en spegel, med handfat, till höger är badkaret) och ställde sig bakom mig och sa - Om det här inte bevisar att jag älskar dig vet jag inte vad jag ska göra. Så drog han av mig mössan. Det första jag ser är spegelbilden av oss två och tre rosor som han håller framför mig. På handfatet är det tända ljus, en halva med bilder på mig och han och rosblad. Badkaret är uppspolat med skum och strött rosblad på skummet. Rumt om badkaret var det tända ljus och rosblad. Jag började att gråta och vi stog ett tag och bara höll om varandra och pussades.

Det påminde mig mycket om våran förlovning och det tror jag med att det skulle göra, det är det bästa sättet jag sett någon visa att den älskar en på. Ni kan se på Bettys blogg bilder av det. Så jag har inte haft mycket tid till datorn. Jag har bara legat och hållt om min älskling och mysit med honom.

Kommentarer
Mia säger:

Klart jag vet det :P

2009-09-02 | 17:47:06
Bloggadress: http://miaekstrom.blogg.se/
Julia säger:

Åh han har alltid varit så gullig mot dig Malin. Du har verkligen hittat den rätta! Vilken kille :)

2009-09-02 | 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback