Uppdatering..

Jag bloggar inte så speciellt mycket nu eftersom min dator har kraschat. Så just nu sitter jag på pappas dator och ser på tv samtidigt, scare tactics är just på tv.

Ikväll ska jag hjälpa pappa med inventering på ica och i gengäld så ska han betala för middagen imorgon som jag och Christoffer ska ta. Förrätt, varmrätt och efterrätt. Gott ska det verkligen bli. Vi ska ha en middag eftersom vi firar 3 år imorgon. Kan inte fatta att tiden har gått så fort, imorgon är det tre år sen jag och Christoffer blev tillsammans.

Nu ska jag se tv och ta det lugnt, pappa slutar nu så han lär väl dyka upp om ett tag. Ciao!

Kommentarer
Anonym säger:

hahah "imorgon är det tre dagar sen jag och Christoffer blev tillsammans."

2009-12-01 | 00:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback