Still I can se it in your eyes.

Jag kom nyss till pappa. Jag och Christoffer sov över hos mamma inatt efter att vi varit hos min morbror. Det var världens godaste efterrätt. Jag inväntar reseptet av Karin på det. Idag har jag iallafall lärt mig att byta däck på bilen med hjälp av Christoffer. Så nu kan jag det med!

Just nu sitter jag och får musik av lite olika på msn. Ska ta och bränna ut en skiva med bara rock! Måste ju ha en skiva med det med.

Ikväll ska jag då umgås med Märta och bara mysa på som vi brukar göra på söndagar. Se en film och gotta sig! Tror jag måste ta tag i mitt rum också, det ser rent ut som om jag inte städat på många veckor. Så ska jag ta och plugga lite också till Svenskan imorgon. Men nu ska jag vara social på msn. Hade, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback