Prov imorgon..

Igår var jag och hjärtat och såg bio - 2012. Den var superbra, verkligen en rekomendation av mig. Efter bion gick vi hem till Christoffer och sov där. Jag började klockan 11 och då satt jag fart mot bowlinghallen. Vi bowlade en timma och sen slutade vi eftersom bowlingen gick över matten så vi hade ingen matte och sen har vi prov imorgon bitti på morgonen istället för sovmorgon så då tog vi comp ledigt idag.

Efter bowlingen kom min snälla morfar och hämtade mig eftersom det var så himla länge kvar innan min buss skulle gå. När jag kom hem så gick jag en promenad med hundarna så dom fick rasta sig. Sen kom Christoffer och skulle hämta sin börs så jag följde med honom och hämtade ut hans nya mobil, en sådan som jag ska köpa med. Jag väntar bara på att jul ska komma och får jag inte en i julklapp så beställer jag en själv.

Nåja, imorgon har jag iallafall prov, så jag ska sätta mig och plugga lite mer sen ska jag se DH - Desperata hemmafruar. Längtar verkligen så jag håller på att spricka.

Jag gjorde föresten en efterrätt till mig själv idag som bestod av glass, bananer, mandariner och hemmagjord chokladsås! Hur gott låter inte det? Jag lovar er, det var jätte jätte gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback