Överraskningen...

Nu är jag precis klar med mitt ♥ överraskning. Jag började med att plocka undan lite smått och fortsatte med att diska upp all disk som var. Sen tog jag alla sopor ink. massa tomma ölflaskor och gick ner till sophuset. Sen började jag skrubba toan och badkaret, röjde undan allting och dammsög golvet. Så skulle jag precis börja skura då jag såg att det inte fanns någon hink och då slog det mig att den säkerligen var i hans bil eftersom han nytvättat bilen - typiskt.. Sen gick jag ner med lite mer sopor och kom upp, dammtorkade och skulle gå ner i tvättstugan för att boka en tvätt tid till imorgon bitti. Men då hade såklart Christoffer nyckeln så det får vi göra imorgon då han kommer hem. Så ska jag om jag vaknar innan han kommer hem, gå ner och handla inför morgondagens middag.

Jag ska snart belöna mig själv med en Johan Falk film. Jag hoppas verkligen att Christoffer blir glad över vad jag gjort, tror nästan jag blir lite ledsen om han inte blir det. Men jag tror att han blir det, då slipper han göra det själv och det går att gå i lägenheten iallafall. Sen hoppas jag även att det får hålla sig såhär ett tag! Det tog mig ändå 3 timmar att göra "nästan" allt klart, allt som gick iallafall.

Nu ska jag se filmen och njuta av den. Ha en bra fredags kväll alla, Ciao!


Mitt ♥, min älskade hund(vänster) och den ögonförtrollande Tross(höger).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback