Okej, jag ska skärpa mig!

Jag kollar in på statistiken och ser att massa kollar in på bloggen dag efter dag många, många gånger. Jag ska börja uppdatera mera jag lovar! Just nu sitter jag med mammas dator i knät och sörjer att min dator kanske har kraschat! Tur som är ifall det är så, så kan jag få ur min hårddisk och allting som är i den. Så blir det att spara pengar till en ny...

Jag väntar otåligt på maten, magen skriker nästan efter mat. Idag jobbar mitt ♥ så jag ska till stan ikväll, hyra en film och hjälpa honom lite med läggan. Han frågade om jag kunde diska undan och kolla efter en tvätt tid. Om huvudvärken går över så blir det mer än bara det. Då städar jag åt honom så får vi en underbar dag imorgon i en ren och nystädad lägenhet.

Mamma och Robban far till Längträsk idag efter maten, Pappa och Gabbis m. barn är i Kåbdalis och myser. Så vi ska spendera tiden hos honom och bara mysa på.

Idag när jag kom från skolan så flyttade jag över alla mina bilder från minneskortet till den här datorn och gick över till mormor och morfar. Där åt jag en mandarin och en skummtomte sen började jag fota deras värdesaker. Så fick jag halva "lönen" nu - 500 kr. Och ska fortsätta med skoter m.m på söndag. Det svider just nu i plånkan så det är perfa med extra pengar, speciellt nu kring jul då det ska julhandlas och allt sånt. Måste ta tag i det i början av December.

Jag och ♥ har bestämt vad vi ska göra på våran 3:års dag som närmar sig med stora steg. Det blir förrätt, middag & efterrätt. Ska försöka skrämma iväg pappa för en dag till Gabbis då. Sen under kvällen blir det film, en massa mys och underbart prat om allt vi gått igenom tillsammans (alla bra sakerna).

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med någonting annat. Jag hoppas verkligen inte att min dator har kraschat så jag får tillbaka den, kan formatera den och göra om bloggdesignen. Sen berätta om Stockholms resan tillsammans med Pernilla. Annars får jag ta tag i det ändå då jag orkar. Ha en underbar helg, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback