I'm back!

Nu byter jag tillbaka, den andra bara tjorvade och allt sånt så orkar inte riktigt med den här. Jag ska fixa till den så fort jag fått mig en håddisk som är lite större så jag kan lägga bilder och sånt på den för allt rymms inte ens på min dator nu som det är. Sen har jag haft bloggtorka sen jag kom från Stockholm. När jag fixat bloggen så kommer det komma långa inlägg om vad vi gjorde i Stockholm!

Ikväll så ska vi till min morbror Stefan. Vi är bjudna på middag så det blir trevligt. Christoffer är redan i Hortlax och sen kommer dom och hämtar upp mig innan vi far till Sandholmen. Så blir det god mat & gott sällskap.

Jag kan avslöja att jag gjorde en tatuering då jag var i Stockholm, min andra blev det. Jag är supernöjd med den. Både jag och Pernilla gjorde en tatuering var på överarmen, hon har två liljor och jag har tre stycken. Vi gjorde den på House of Pain på Hökarängen. Nåja, ska trixa och fixa lite med bloggen. Hade gott, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback