Hemma.

Nu är man hemma i Hortlax, eller det har jag varit ett bra tag nu. Men har inte haft stor lust att blogga men jag lovade att jag skulle skärpa mig! Pratade lite med pappa idag och han sa att förmodligen så har datorn kraschat.. Tråkigt, så jag har börjat öppna ögonen för nya datorer. En bärbar blir det iallafall, 17" minst, stor hårddisk med mest troligt Vista eftersom jag inte spelar längre. Vill ha en sådan som mamma har, den jag sitter på just nu. Funkar utmärkt för mig. Tråkigt för mamma att jag stulit hennes dator nu när jag är utan. Men hon får ju den så fort hon behöver den så hon klarar sig nog.

För ett tag sen duschade jag hundarna. Dom luktade inte gott och kliade sig hela tiden men nu är dom rena och fina. Dom fick "terrier-fnatt" då jag släppt ut dom. Riktigt roligt att se på, underhållande måste jag säga!

Idag när jag och Christoffer vaknade såg vi klart filmen som vi inte orkade se klart igår sen åt vi frukost och satte igång med att vika tvätten och rensa i Christoffers garderob. Sen plockade vi undan, bäddade sängen och gick ner och pantade bort lite flaskor. Duktiga var vi!

Jag ska sätta mig och se nästkommande avsnitt av DH eftersom Christoffer endast är ledig tisdag under vardagarna så jag ska mysa med honom då och jag vet att han inte tycker om DH så mycket så jag ska se det idag. Sen kanske Märta kommer ikväll och ser film med mig, så får vi prata lite och umgås. Men nu ska jag se DH. Ha en bra söndagskväll, ciao!


Två av våra gamla hundar som jag saknar så otroligt mycket, Lyra till
vänster och Aussie till höger. Aussie var våran första hund, han var som
min egen hund och Lyra var våran andra hund, sötaste Jack Russeln man
kan hitta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback