Hemma.

Sitter och ser Faddergalan samtidigt som jag sitter på datorn. Börjar bli lite trött, kanske ska ta och lägga mig om ett tag men vi får se hur det blir med den delen.

Vi var på inventering på Konsum idag klockan sex till klockan åtta, det fick faktiskt väldigt mycket fortare än jag trodde det skulle. Sen for vi förbi Susanne och hörde hur det gick för sys på handbolls matchen. Min lilla duktiga sys gjorde ett mål ♥ Sen satt jag, pappa, lillebror & Susanne i soffan och pratade om gamla minnen och lite annat. Riktigt trevligt var det faktiskt, sen visade Susanne mig runt i lägenheten eftersom jag aldrig tidigare varit där. Det är riktigt fin!

Så nu är vi hemma.. Vi var förbi Emil tidigare idag också och så hämtade pappa en bärbar hårddisk och jag hämtade min kraschade dator. Sen visade han mig en dator som han tyckte jag skulle köpa, den var faktiskt riktigt bra och fin. Christoffer visade mig en annan dator också som det inte var mycket skillnad på så vi får se vad det blir för dator. Mest troligt blir det en HP iallafall, vi får se efter Jul.

Nu ska jag se lite tv så ska min pappa få tillbak sin dator ett tag innan jag ser Ghost Whisperer. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback