Desirée Stenvall, vackraste ängeln i himlen!

Det är inlägget är bara ägnat till dig Desirée. Jag hoppas du får ro och frid i himlen. Du måste vara den vackraste ängeln i himlen. Jag hade hoppats på att få känna dig bättre men jag vet att du var den bästa tjejen min morbror någonsin kunde få, det vet jag. Du var alltid glad & snäll, trevlig och perfekt och det är så jag alltid kommer att minnas dig. Jag tände ett ljus för dig för jag vill minnas dig som en brinnade låga, så klar och så vacker.

Jag var på KISS konsert idag och dom sjöng "Heavens on fire", men jag tror inte att himlen brinner idag. Den kan omöjligt brinna med en sådan ängel som du måste vara nu. Sen sjöng dom även en låt där hon sa innan "Alla KISS låtar handlar inte om kärlek, även om sorg. Den här låten handlar om när några var påväg till ett gigg och krockade med en lastbil påvägen dit". Jag började gråta, det är så hämst.. Jag kan inte förstå att du är borta. Du kommer alltid finns i mitt hjärta och jag vet att du vakar över min morbror nu. Han kommer snart hit och jag ska ge honom världens kram från dig. Sen ska vi hitta din hund, Tross. Han söker sig säkerligen hemmåt nu och vi ska och leta efter honom imorgon. Vi ska hitta honom, det måste vi. Om vi så ska leta tills imorgon bitti! Sen lovar jag att behöver Janne hjälp med honom kommer jag alltid att ställa upp till 100%.

Vila i frid kära Desirée, du finns i våra hjärtan






Det gick så fort, vi fick ej talas vid
Ditt hjärta stannade och Du fick frid
Hav tack för alla fina stunder och år
Men sorgen efter dig är allt för svår


Kommentarer
betty säger:

Ååå Malin...vad fint skriver till dessi....

ja jag håller alla tummar och tår att Tross kommer till rätta....jag börjar gråta nu igen....tross e borta ute å irrar om kring han måste vara rädd men jag tror och det skall du med tro att han kommer till rätta..kram på er hälsa

2009-11-24 | 08:02:52
Elin Stenvall säger:

Jag känner inte dig, men jag vet vem du är eftersom du gått på Pithomsskolan (hittade din blogg via pixbox). Först blev jag lite chockad att du kände Désirée, men sen fattade jag att Janne är din morbror..? Jag är hennes kusin i alla fall. Tänkte bara säga att det var fint det du skrev om henne, hon var verkligen en underbar människa :)

2009-11-29 | 00:46:00
Bloggadress: http://elinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback