You make me smile every time :)

Nu är det kväll och ögonlocken är påväg ner. Känner mig lite trött faktiskt, då kan jag bara tänka hur mitt hjärta känner. Han som slitit hela dagen. Märta var förbi en sväng ikväll och kollade hur lägenheten såg ut och så satt vi och snacka & skrattade som vanligt. Det är alltid lika härligt att vara med henne. Imorgon kväll blir det att umgås med henne då jag käkat middag, får se vad jag ska äta imorgon. Nåja, tror att jag kommer fara en sväng till Hortlax imorgon och träffa vovvarna och kolla in min nya jacka som mamma köpt åt mig. Men nu ska jag se ännu ett avsnitt av Criminal Minds innan jag går för att lägga mig. Godnatt!

Märta Lundmark ♥

Kommentarer
JOANNA säger:

det var tyvär försent för att anmäla sig! men eftersom så många gillade ideen komme rjag antagligen ordna veckans blogg ganska snart igen. håll ögonen öppna!:)



kramar Joanna

2009-07-20 | 02:21:13
Bloggadress: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback