Varm dag?

Nu är det morgon igen, jag har sovit riktigt gott idag. När jag vaknade känndes det riktigt som att jag sovit i minst 10 timmar. Skönt var det iallafall. Nu har jag tagit en duch och fönat/plattat håret och tagit på mig blåa jeans och en vit tröja. Under dagen har jag ingen som helst aning om vad som händer och sker. Christoffer är iväg en sväng och jag sitter hemma. Tror att jag ska käka lite frukost, börjar känna mig hungrig så det blir nog så.

Det ska tydligen vara 20 grader idag och soligt under dagen. Det får vi se om det är sanning eller lögn. Men jag hoppas på en varm och solig dag. Ska nog ta och ringa farbror om ett tag och se då jag ska träffa honom. Nu ska jag nog ta och göra frukost och sen ska jag se Våra bästa år.

Bild från förra året på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback