Superwoman!

Ny kommen hem från Hortlax, jag och Christoffer gick en sväng ner på Ica och nu har han farit tillbaka för att slita. Blev dock bara 7 balar gjorda då saken som rullar ihop balarna gick sönder. Men jag känner mig riktigt stark, jag orkade rulla av balarna och dom väger upp mot 200 kg - superwoman! Känner mig riktigt stolt över mig själv, sen fick jag även köra morfars bil hem så jag fick visa vad jag går för honom. Sen så satte vi oss och fikade på bron och jag satte mig och kammade stallkissen. Sen for morfar för att möta några som skulle komma och bala och då kom Janne förbi med Tross så vi satt och pratade, åt några jordgubbar och morötter från landet. Goda kan jag lova att dom var! Sen for han och morfar kom tillbaka för att skjussa mig till stan. Så nu sitter jag hära ensam, jag ska kolla igenom några garderober efter ett par försvunna nycklar som Christoffer tappat bort. Sen får vi se vad jag hittar på, har ingen aning för tillfället iallafall. Nåja, nu ska jag se om jag finner någonting. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback