Hos mamma

Hej, fick ett "klagomål" på att jag inte satt ut priserna på dom sista bilderna, det vi fick av mamma. Det skulle bli så lång text under om jag satte dit det. Det var därför, sen så kan jag säga att dom var från Dollarstore och riktigt billiga. Allt behöver inte kosta en massa för att man ska vara glad för att man får det. Och eftersom den "anonyma" personen skrev det som en pik så tänkte jag att jag skulle skriva vars dom var ifrån. Jag är tacksam för att min mamma gav oss dom eftersom vi behövde dom. Sen så vet jag vars personen som skrivit det bor eftersom jag hittade en sida där man kunde kolla det. Så jag vet på ett ungfär vem som skrev det. Så var det med det.

Nu sitter jag iallfall hos mamma, har käkat en god middag tillsammans med Christoffer - biff med färsk potatis och smör i. Ska snart gå upp och ge hundarna mat, sen ska jag knalla över till mormor och morfar för att ge katten mat. Morfar kom över nyss och bad mig göra det, han skulle väl iväg nånstanns och mamma, Robban, Stefan, Karin, Janne och Désirée är på kryssning i Luleås skärgård. Min morbror fick det i födelsedagspresent. Roligt, mysigt och kul för dom! Christoffer är hemma och hämtar sina fiskesaker sen ska han och Jens iväg till Krokaträsk och friska, var inte på humör för att följa med.

Ikväll blir det inte att göra så mycket, förmodligen så slår jag på tv;n eller sätter mig och ser en film på datorn. Får se vad jag kommer göra. Hade bra!

Kommentarer
betty säger:

ne absolut allt måste inte vara dyrt men är du säker på attd et va det personen menade då? som en pik som du skriver det va?



Jag kände detta med varför pris på allt men inte de sista liksom..??

2009-07-29 | 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback