Ge mig sol!

Är helt död idag känns det som. Vaknade för en timma sen och insåg att jag hade slagit av larmet på mobilen i sömnen, så det var bara att gå ner till tvättstugan och boka en ny tid. Sen så väckte jag Christoffer och gjorde an macka åt honom innan han drog iväg för att slita. Så nu sitter jag själv - igen!  Jag vill fara och sola, det känndes skönt. Men vi får se om det är någon som nappar på det. Bara det blir lite varmare ute så vill jag fara iväg. Ska in klockan tolv en sväng på gallerian och kolla på ett par jeans som jag spanade in då jag gick med Moa. Har dock inga jeans att han längre eftersom ett par gick sönder mellan benen och sen spillde jag färg på dom andra.

Så fick jag veta att Engla ska firas idag, jag fick veta det tidigare men jag kom på det nu! Så svärmor ska hämta mig eftersom Christoffer inte kan följa. Så hon kommer och hämtar mig lite för fem skulle jag tro. Bra det, då fick jag någonting att göra i eftermiddag!

Nu ska jag då hoppa i ett bad och kanske göra ansiktsbehandling. Sen blir det att städa upp här. Nu ska jag kila, Ciao!



Kommentarer
betty säger:

haha inte ronja engla firas ju..ler

2009-07-19 | 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback