Tillbaka från stan

Har just kommit tillbaka från stan med lilla Moa som håller mig sällskap ikväll. Christoffer
är och fiskar tillsammans med en kompis så vi ska se tv och mysa. Vi kom just tillbaka från
stan där vi hittade lite fynd. Moa köpte ett hårspänne (silver med diamanter i en form av ett 
hjärta) från Cubus. Och jag hittade en ny bh (orange/röd rutig med spets) från Lindex på 
rean samt deodorand (Dove - hair minimising, vild rose) sen gick vi ner på Bookia och då 
köpte jag en liten kalender för planering - som jag verkligen behöver eftersom jag inte har 
så bra minne. Sen hittade jag äntligen ett par solglasögon och ett fodral till det. Sen var vi 
även in på expert så jag beställde en kamera väska till min kamera som är påväg. Just ja, 
Moa köpte sig en bulle hem hit.

Så vi har haft det gode trevligt idag, vi satt just och såg Americas funniest home videos på 
tv och ska ta och sätta på en film på min dator och se den. Sen får vi se vad det blir. Ha en
bra kväll!

Söt-Moa :)

Kommentarer
betty säger:

älskar er...pözzen tack för idag

2009-07-17 | 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback