Start!

Nu startar jag denna blogg fastän jag inte fått min kamera än, jag är less att vänta och vet inte
då det kommer att komma. Så nu har jag en ny blogg där ni kan följa mig dag för dag (för det
mesta) och se olika bilder jag tagit.

Idag har jag målat klart hos min farbror hans boda/garage. Känns riktigt skönt så imorgon får
jag pengarna för det jobbet. Så det ska bli skönt, då ska jag in och kolla på en kamera väska
men jag ska inte köpa någon förens jag fått kameran. Imorgon är jag och hjärtat bjudna på
middag hos svärmor, blir garanterat jätte gott. Brukar det då vara! Så det blir väl att umgås en
eftermiddag med svärmor och lilla Moa.

Har nyss sett klart CSI Miami och ska sätta mig i soffan och se det som hjärtat sitter och kollar
på. Sen blir det att se Criminal Minds med honom - det är så fruktansvärt bra att man måste
bara kolla på det! Nu ska jag iallafall kila, Ciao!


Love is strong.

Kommentarer
betty säger:

så fina ni är ihop gumman

2009-07-16 | 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback