Skönt.

Tjabba, nu är jag tillbaka från jobbet på Österbo och jobbet hos min farbror. Idag har det gått gode så fort på jobbet, jag tror att jag satt och skalade 100-120 ägg på morgonen och sen hjäpte jag till med äpplen, potatis och lite annat. Vi fick sluta lite tidigare idag så jag for och skulle hämta mina arbetskläder hos Christoffer så stannade jag en sväng utanför Pernilla och pratade med henne om allt möjligt. Blev lite uppdaterad om allt möjligt. Till veckan blir det att umgås en dag med henne - det var längesen! Så vi kanske far till Havsbadet hos hennes mamma och sola. Trevligt var det iallafall.

Jens och Linda kom förbi en sväng idag, Jens fixade bilen och Linda visade upp deras valp som är 8 veckor gammal, det är en korsning mellan Japanese Chin & Amerikansk cockel spaniel. Riktigt söt var den, jag kommer nog att lägga upp bider imorgon på den - Grymt gullig!

Så for vi till lägenheten och så duschade Christoffer, då kom Pernilla och hennes kusin förbi för att hämta lite filmer som dom skulle se, så sprang vi in på Ica påvägen hem och köpte en chips påse. Så hjärtat sitter och ser en film nu på ettan. Så när det är klar så blir det att se en film som vi har på datorn och mysa med chips. Dags att kolla in lite sider. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback