Rollin' on the river.

Idag har det varit en rätt så härlig dag. Jag steg upp strax efter tio och klädde på mig för att gå ner till Expert och kolla om min kamera väska hade kommit men det hade den inte så jag gick upp och såg ett avsnitt av Criminal Minds medans Christoffer låg och sov. Sen blev det frukost och så gick jag ner på stan igen vid ett snåret och kollade om väskan hade kommit, men inte än. Dom höll på att lasta av varorna så jag väntade tio minuter men då var dom inte klara så då gick jag och mötte upp mamma för vi skulle och träna. Så vi satte oss i bilen för att köra iväg - men den gick inte igång. Vi ringde efter Robban så vi fick starthjälp och så var vi tvugna att fara till Hortlax för att lämna bilen dära. Så kom vi på att vi skulle ta Audin istället. Så vi satte oss för andra gången i bilen för att köra men då gick inte heller den igång - inge ström i den heller! Så vi gick hem igen och då kom precis Robban så vi tog hans bil och for iväg för att träna, det gick riktigt bra - uppfriskande var det!

När jag kom hem så hade hjärtat plockat bort disken och dammsugit - tack sweetheart! Så gjorde han maten också, jag dukade fram och tog en dusch. Det blev hammburgare idag, passade perfekt. Sen efter maten satte jag igång och började skura och tvätta toan, kaklet och allt såntdär ni vet. Så kom Betty och Moa förbi, hon hade låst in sina nycklar i bilen och hade sina reserv i lägenheten och lägenhetsnyckeln var i bilen. Så dom for nånstanns nu och skulle försöka fixa det. 

Jag håller på att ladda upp batteriet till kameran så ska jag sticka iväg till Märta om ett tag. Blir att umgås ikväll, roligt! Så vi ska ta kort och sånt, ni kanske kommer se lite uppdateringar ikväll på bloggen sen säkert på min facebook också. Nu ska jag kila och ringa Märta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback