PDOL väntar.

Nu är jag nyduschad och har nydiskat. Nu ska jag bara bädda sängen och städa upp lite efter killarna sen är jag fit for fight för dagen. Eller det blir att sminka sig och sånt senare men inte under dagen. För strax efter ett då Märta ringer så ska jag kila ner på stan och gå med henne en sväng, hon skulle bara in på banken först med sin mor. Nåja, dags att ta tag i allting så det inte ser ut som en svinstia. Uppdatering kommer senare mot eftermiddagen skulle jag tro. Blir då inte att ta med sig kameran in på området ikväll så jag inte blir avstulen den - nej, den får stanna hemma! Hoppas ni får en bra dag.
PS. Vädret är inte bäst idag, men vi får hoppas på bättre DS.

Imorgon blir det föresten IKEA med svärmor, lilla Moa och hjärtat. Ska bli skit kul, kommer garanterat bli någon inhandling för mig med. Åh, finns verkligen ingenting som är så roligt som att shoppa på IKEA. Hihi, nu ska jag kila. Ciao!

Jag är så otroligt nöjd med min färg på håret nu. Jag trivs som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback