Nu smäller det!

Idag har jag och mamma haft det gode trevligt tillsammans. Efter maten så gick vi ut och tog kort på dom flesta av våra hästsaker som ska säljas, bateriet i kameran tog slut då vi ska ta resten imorgon. När vi var klar med fotningen så tog vi & vovvarna oss en promenad till Lundmans och köpte lite tidningar, dricka, chips och dipp. Jag köpte Blogg guiden som jag ska lägga mig i sängen och läsa nu. Ska bara springa upp efter glaggarna och sen borsta tänderna. Blir nog förmodligen att skaffa en egen domän och så. Ska bli kul, får se vad jag kommer fram till. Kommer säkert få lite hjälp av min mor om jag vill.

Come home suger babe, väntar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback