Mor & dotter-dag.

Idag på jobbet var jag så otroligt trött att jag skulle kunnat somna om och om igen. Men jag fick iallfall göra någonting jag är bra på - baka! Jag bakade chokladtårtor och Mördeg. Alla tyckte att chokladtårtan var så himla god, själv tog jag hem reseptet och har tänkt göra det nångång då man har tid. Fick mig iallafall ett par snygga jeans från Stadium, en tröja från JC, en t-shirt från VILA, ett par balerina skor i silver, ett par skateskor i vitt och ett par uteskor inför Kebnekaise. Sen fick jag och Christoffer ett durkslag, en potatisskalare, kork,burk osv. öppnare och en bunke - tack!

Just nu har jag bara allt för tråkigt, blir nog att lägga sig framför tv;n och se "How I met your mother".
Bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback