♥ Min bästaste bästis

Uppdatering från "igår".

Jag gjorde som jag skulle, for till Märta då jag städat klart och vi satt och snacka där och såg lite tv. Sen gjorde vi oss klara och gick ut i skogen tillsammans med vovven Nelly. Hon skuttade omkring med sina leksaker och hade kul och vi tog en massa kort på varandra osv. Vi hade iallafall skitkul tillsammans. Vi ska göra en lite seriösare fotning senare då vi har tid och ork. Sen bestämde vi även att fredag på dagen så ska vi gå på PDOL som vi gjorde förra året. Jag känner att det var någonting jag skulle göra då men kommer inte ihåg vad.

Imorgon ska jag iallafall och träna på morgonen på Step In, måste försöka ta mig dit så mycket jag bara kan nu när det inte är långt kvar innan vi far till Kebnekajse. Bara att hålla igång förfullt. Nu ska jag ladda upp lite bilder så ni får se. Sen blir det ännu ett avsnitt av Criminal Minds. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback