Losing you

Nu har jag ätit middag i min ensamhet och så har pappa varit förbi och hämtat min glas skiva till mitt databord hemma hos honom. Äntligen så tar den ingen plats mer och så får jag ett bord som inte blir repigt. Har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av kvällen, jag tror jag ska kolla om det går någon film på tv - jag missade Cinderella man igår.. Så jag kommer säkerligen att hitta någon att se ikväll. Jag och Christoffer har två filmer som vi ska se men vi var hemma så sent i Lördags och igår slet han verkligen ut sig och jag med för den delen (iallafall i skallen) och idag lär dom vara borta ett bra tag så jag får vänta med att se dom. Nu ska jag ta och gå från datorn ett tag för jag känner att jag börjar bli trött.

Just ja, ska bara berätta om hur tråkigt jag hade igår. Jag satt och kollade på alla Kissies.se's videobloggar på en sida. Hon kan man snacka om att hon är fjortis i äldre ålder bara. Hon är riktigt patetisk om jag får säga det, barnslig. Förstår inte hur många kan se henne som en förebild och sen när hon sitter och klagar på andra bloggare om hur barnsliga, patetiska och omogna dom är så vill man bara börja skratta. Nåja, hade iallafall riktigt tråkigt igår som ni nu säkert vet.



Kommentarer
betty säger:

fin sida du gjort nu

2009-07-27 | 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback