Jägarna

Lite uppdatering på vad som hänt nu under kvällen tillsammans med Moa. Vi kom hem från stan och satte oss för att se Dr. Dolittle men så kom Emma förbi med några papper som hon ville att jag skulle kolla på innan dom skulle sälja hunden - och sen fastnade hon här (med tuggummit, som hon sa). Vi satt och snackade om ganska mycket, var längesen vi gjorde det. Trevligt var det iallafall, vi blev också inbjudna på fest hos Emma före dom skulle ut på Pdol och om vi nu ska det med. Men det måste jag så klart prata med hjärtat om först. Sen så har vi bestämt att vi ska ha filmkväll snart - jag, Christoffer, Emma och Robin.

Efter att Emma hade farit hem till sin Robin så satte vi oss och såg Jägarna på tv, det fastnade vi riktigt i. Så ringde Betty och sa att hon skulle komma och hämta Moa kring halv elva så jag följde henne ner till porten eftersom hon inte ville stå själv och fick en kram och vinkade hejdå till dom. Så nu sitter jag i sängen på datorn. Har ingen aning om vad jag ska göra, blir väl att sätta mig och kolla runt på olika saker, blocket, vovve.net, gallerior på nätet och drömma mig bort i shoppingens värld.

Just ja, min snälla mor skickade mig ett mms med en bild på en vit regn & vind jacka. Skit snygg! Så hon köpte den åt mig och ett par svarta vind & regn byxor till. Dom blir det att använda om det behövs påvägen upp till Kebnekajse i helgen. Jag funderar på om jag ska stiga upp tidigt imorgon och ta en sväng till gymmet för att träna. Känns uppfriskande att göra det. Tror det blir så att man stiger upp då hjärtat ska iväg och slita så tar jag en runda på gymmet och sen ska jag till Hortlax och hjälpa morfar med balningen (innebär; räkna inplastade varv och skära av plasten) - ingen konst alls.

Jag hoppas att det blir en solig vecka så man får fara med några homies till stranden och sola - bli brun, you know. Någon som har lust om det är väder för det? På måndag är jag iallafall upptagen, jag ska ta igen några år med min gamla vän Johanna Bergström som det var riktigt längesen jag var med och då var vi bästa vänner. Ska bli kul iallafall, vi får se vad vi hittar på, är det väder för det kanske vi ligger ute och steker och pratar ihjäl oss om vad som hänt under tiden vi inte umgåts. Nåja, färdig pratat om det. Det blev ett ganska långt inlägg tycker jag, hade inte tänkt mig det men orden bara strömmar i skallen på en då man inte har mycket att göra. Nu ska jag ta och kolla in facebook och lite andra sider sen blir det att checka in andra nätsidor. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback