I love it ♥

Nu ska jag uppdatera lite från igår. Hade inte så mycket tid och vilja att sitta inne och skriva blogg just då jag hade fått kameran. Jag gick ner till Södra Hamn och tog lite kort, testkort som det kallas. För att kolla in kameran och så. Sen efter att jag lagat mat så for vi till Lillpite för att  vi skulle fiska men då stannade jag med Jenny så vi byggde ihop en grill och spelade kort och pratade. Trevligt var det. Sen när vi kom hem så klippte jag Christoffer och så drog vi till Jens och Linda och fikade där. Hon fyllde år igår så vi var där och sa grattis. Så satt vi och snackade och kollade på bilder. Sen när vi kom hem så laddade jag in bilderna jag tog igår så blev det sängen.

Idag vaknade vi ganska sent. Christoffer skulle på möte men det blev inget för dom hade inte tid så vi for ner på Coop och fixa så vi kan scanna och så handlade vi mat. Så nu sitter jag här, skit väder är det. Man orkar inte göra någonting för det är så dåligt väder. Jag ska iallafall lägga upp några bilder så ska jag även lägga upp på min pixbox - www.malin-ohberg.pixbox.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback