Första dagen på jobbet.

Nu är första dagen på sommarjobbet avklarat. Riktigt roligt var det faktiskt och personalen var både rolig och riktigt trevliga. Det var skönt att det inte bara var vuxna som jobbade där utan även ungdomar så det var riktigt roligt. Nu blir man inte lika trött då man ska upp imorgon utan har någonting att se framimot. Skönt också att jag börjar klockan 7 och slutar klockan 1 så jag har nästan hela dagen kvar.

Idag är hjärtat i Luleå och hjälper till där med, tyckte verkligen synd om han igår då han kom hem alldeles utsliten - somnade fort gjorde han iallafall och jag med för den delen. Jag har suttit och kollat på lite schabloner och wallies nu ett tag. Tror att jag ska ta och göra om designen på mig blogg så får se om det blir bra eller om jag gör den likadan som den är nu om det går dåligt. Mamma kom förbi då jag slutade och lämnade köttfärssås som Robban gjort, biffar, gräddsås & permesanost. Gott, blir köttfärssås & spagetti idag då för mig och imorgon till lunch på jobbet. Men nu ska jag ta och börja med designen om jag ska bli klar idag. Här kommer föresten en bild på schablonen jag satt upp igår, visst blev det snyggt?

Vi blev nöjda!

Kommentarer
betty säger:

super fint...

2009-07-27 | 15:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback