Emsamheten tar död på en.

Nu sitter jag i min ensamhet och vet inte vad jag ska göra. Jag har sett en film men nu då? Jag skulle se en film på Tv1000 men då hade vi inte den kanalen - sucks! Så nu vet jag inte vad jag ska göra istället, sitta och vänta på att min prins ska komma hem känns inte så lockande. Sitta och glo på ett skit tråkigt prugram på tv känns inte heller så lockande. Så vad ska jag göra, Non ide! Kan man ha så här tråkigt? Jag har riktigt myror i benen, fingrarna och armarna. Det är nog därför jag skriver så mycket babbel nu.

Vill ha min kamera! Tänk om den kommer imorgon, jag hoppas iallafall att den kommer till på onsdag. Så jag kan ta kort på Pdol med den. Sen blir det nog en tripp ut på en äng med någon kompis och fota.

Nä, jag tror att jag ska se lite webbtv om jag hittar någonting bra vill säga. Ha en bra kväll! Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback