Det sket sig..

Min träning sket sig för idag, såklart nu när det är sommar så måste dom ha stängt lördagar. Så det får bli att fara imorgon istället. Jag gick för en stund sen ner i tvättstugan och bokade den för imorgon bitti klockan 7-10 så det blir att stiga upp tidigt och gå ner dit. Så när man satt igång tvättmaskinerna får det bli att fara och träna. Sen vet jag inte vad som ska hända.

Jag har städat ihop lite i lägenheten så det ser mer trevligt ut. Nu är hjärtat och sliter som bara den med min morbror. Jag ska till Hortlax och hjälpa morfar då han ringer. Vet inte riktigt då det är men skulle tro att det är kring elva så jag kan inte hitta på någonting förens det är klart. Sen så ska jag se då posten kommer om det kommer något besked om att kameran kommit. För det är onödigt att fara till Hortlax, tillbaka till stan och så visar det sig att den kommit så jag måste dit igen och sen hem. Men det är ju inte säkert att den kommer idag fast det skulle vara riktigt kul om den gjorde det.

Undra vad det ska bli för middag idag, har faktiskt ingen idé i skallen, så vi får se. Jag undrar också då Christoffer är klar så man vet då man kan börja laga mat. Just nu sitter jag och lyssnar på Eminems nya album Relapse och Dead by April som är riktigt bra. Nåja, nog med babblandet om ingenting. Ska ta och kolla in lite sidor nu. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback