Dead by April

Nu är jag verkligen trött, kan inte säga någonting annat precis. Jag och hjärtat har legat i sängen och sett den nya Wallander. Den var riktigt bra.

Under kvällen har vi varit i Tällträsk och fiskat, Christoffer och Robin fick riktigt fina abborrar (bilder kommer) så vi tog med tre stycken fina hem till Hortlax då vi lämnade släpet och sa hej till vovvarna. Vi bestämde oss också för att låna Walle nästa vecka, vet inte hur länge men blir väl iallafall några dagar. Christoffer komm att ha hand om honom under dagarna eftersom jag kommer att jobba från och med på måndag och tre veckor framåt. Får iallafall pengar - och det behöver jag!

Imorgon ska jag stiga upp kring tio. Så ska jag gå med Märta på stan och kolla in stånden med henne som vi gjorde förra året. Sen blir det att fara hem och äta middag tillsammans med Christoffer - gomiddag! Uppdatering om det kommer garanterat. Efter middagen så kanske vi kikar förbi Emma, men jag vet inte riktigt hur vi gör. Vi ska iallafall in på PDOL och då ska vi under kvällen se Dead by April tillsammans med Robba och dom. Ser verkligen ifram imot det. Dom är så bra att åh, shit - det ska iallafall bli skit kul! 

Nu ska jag ta och lägga mig för att sova. Så jag orkar upp imorgon, ska diska på morgonen och duscha. Ha en bra kväll. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback