Dag 3.

Nu är det tredje dagen på jobbet, idag ska jag göra kakor tror jag - med mördegen som jag gjorde igår. Kändes tärt idag att stiga upp 20 över 5. Jag och hjärtat for och hämtade Walle i Hortlax så nu är han med oss, han och Christoffer ligger och sussar i sängen nu. Så han ska ta hand om honom under dagen så kommer jag hem kring 1 och då ska vi kanske iväg till Svensbyn och fiska - beror på väder! Sen får vi se vad som händer och sker ikväll, blir nog en film eftersom vi har en på minneskortet som vi inte har sett. Igår såg vi Ice Age 3, skit bra var den - älskar verkligen den där ekorren, så det var riktigt kul. Jag hoppas det kommer fler för dom blir aldrig dåligare.

Nåja, nu ska jag kila iväg till jobbet och byta om sen börja arbeta - hard work, work, work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback