Bilder


Märta - Du är min bästaste bästa vän. Det kommer aldrig att förändras!
Jag har umgåts med dig sen jag gick i 7;an - ca 4 år. Säg mig, vi har aldrig
bråkat en enda gång - om det inte är vänskaps kärlek, vad är det då?
Du finns alltid där att prata med eller om man behöver en hjälpande hand.
Det uppskattar jag och jag kommer alltid att göra detsamma för dig. Vi förstår
varandra och delar även samma intressen, jag tror att det är det som gör
oss så starka tillsammans. Ingenting får någonsin komma imellan oss.
Du är en skatt för mig, en som jag alltid kommer älska med omsorg ♥

/ Din eviga vän Malin

Kommentarer
betty säger:

Åååå så vackra bilder på er 2...jätte fin vänskap skall man vara rädd om..kram kram

2009-07-23 | 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback