ÄNTLIGEN!

Yaay, nu har min kamera kommit. Fick ett samtal av den som lämnade av den att jag fått ett paket från Frankrike och så kvitterade min mormor ut det eftersom det inte var någon hemma. Så jag drog mig till Hortlax för att hämta det och hälsa på hundarna ett tag. Gud så glada som var, jag älskar verkligen att se dom så glada - det gyller ens dag! Nåja, jag for hem iallafall och satte bateriet på ladd och hoppade i duschen. Sen fönade jag håret, sminkade mig och stoppa lite vax i håret.

Då jag var klar så drog jag ner på Clas Ohlsons och köpte ett minneskort, dom hade slut på 4 GB så jag fick köpa 8 GB istället. Lite dyrare men då kan man ta många kort. Sen var jag ner på Ica och handlade lite inför middagen. Ska nog snart ta och gå ner till Södra hamn och ta lite testkort på olika saker. Tycker det är en passande miljö för det. Nåja, hjärtat kom hem nu så ska vara lite social med honom. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback