Vägen till körkortet.

Nu är jag igång! Efter skolan for jag, mamma & Mimmi till Piteås trafikskola och skrev in oss. Har börjat kika lite i boken nu och vi har bestämt oss för att börja gå på teorierna på tisdagar på körskolan. Så nu är jag äntligen igång, jag tror faktiskt jag ska börja med att ta tag i boken redan idag för ju fortare den är bortgjord, ju mindre behöver jag stressa då jag närmar mig teoriprovet.

Så idag blir det bara att ta det lugnt, kanske se en dokumentär som Emelie sa att jag borde se. Den handlade om massmord på delfiner i Japan.. Hemskt! Men jag tror jag ska ta och kika lite i teoriboken nu så jag får väl uppdatera senare. Har ni tur så kommer det kanske upp en bild på marmoreringen vi har gjort idag på skolan! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback